onsdag 12 september 2018

Mycket har hänt!

Long time, no see! Har inte blivit så mycket bloggande på ett tag. Men nu är jag tillbaka för denna gång.
Sen sist har jag uppvaktat god vän som fyllt 53 år.
Mannen har varit en vecka i Stockholm på utbildning. Kul att han får gå en högskoleutbildning trots att han inte ens gått klart gymnasiet. Hans flyg hann han inte med tack vare en försenad flygtaxi. Jag har varit själv här i stugan och jag tycker att det är ganska otäckt. Jag trissar upp mig själv och inbillar mig att det står någon utanför och kollar in på mig.
Mamma har ramlat och brutit lårbenshalsen, operation, och nu hemma för rehabilitering. Allt ser ut att ha gått bra men jag undrar om hon kan ha drabbats av benskörhet? Det ska kollas när allt är läkt.
Morfar fyllde 97 år i måndags och det är ju häftigt att få bli så gammal. Trots sin höga ålder så är han pigg men jag ser en försämring senaste månaderna.

Inga kommentarer: