onsdag 26 september 2018

27 år

Så har då dagen kommit då sonen fyller 27 år! Tänk vad åren går, trots att det är så länge sedan så kommer jag ihåg hela dagen för 27 år sedan. En förlossning som gick klockrent men med komplikationer efteråt då jag sprack så otroligt mycket. En litet nytt liv att ta hand om som har gett och berikat vårt liv så otroligt mycket! Har varit och fikat blåbärstårta från Ekbergs och den var otroligt god!
Har hunnit två svängar till Luleå och Clarion Sense. I lördags så checkade vi in där tillsammans med mamma o G. Det var dags för de att inkassera deras 70-års present. Hotell, middag på CG´s och show med Björn Skifs. En bra kväll helt enkelt! Skifs levererade som vanligt och det var många som sökt sig till Coop Arens för att lyssna.
Sen har jag varit på rektorsprogrammet och denna gång behövde vi bara åka till Luleå, känns lyxigt. Dessutom var det bara en natt denna gång.
Tyvärr har jag tappat rösten så jag kraxar och väser fram mina ord.....

Inga kommentarer: