fredag 9 mars 2018

Snart så!

En vecka med sportlov för en stor del av personalen och det betyder även sportlov för mig. Inte på det sättet att jag är ledig men jag har betydligt mindre saker att göra som är direkta som måste lösas nu eftersom det är så få personal på plats. Jag har hunnit jobba en del hel del akuta ärenden men även hunnit med en del intervjuer i min utbildning.
Junta hos Inkan och det var gott och trevligt. Träffat sonen en hel del i veckan. Men även hunnit med morfar som jag skjutsat till Hortlax och samvaron men även hunnit med att hälsat på och träffat gubben efteråt. Han var väldigt nöjd över besöket i Hortlax men även att det är bokat städning hos honom här framöver-
Har strukit kläder idag, haft tvättdag  och fixat lite annat inför söndagens resa till Fl Lauderdale. Ska verkligen bli skönt att få lite sol och värme på kroppen som just nu är ond. Hunnit med medicinsk massage som verkligen gör under för värken.
God älg entrecote i Sous vide i 5,5 timmar och jag kan lova att den var mör! Så himla gott!!

Inga kommentarer: