torsdag 5 oktober 2017

Fullmåne!

Även denna morgon så öste regnet ner. Så även när jag jobbat klart vid 16 men så plötsligt så blev det uppehåll. Just nu strålar en fullmåne ute och det är otroligt vackert. Kul att få se månen för det har vi inte gjort de senaste dagarna pga vädret.
Igår var vi på sjukbesök hos vännen som opererat foten och har gips i 10 veckor. En bra onsdag.
Idag har det varit konferens och det var väl ok men jag har så mycket annat att göra. Idag har hjärtat pickat på lite mycket tycker jag. En promenad när jag kom hem för att lugna ner mig men det är svårt när det finns en inre stress. Pluggdag igår så jag får ta det lugnt här hemma med mina uppgifter och böcker.
Imorgon har vi After Work med kollegorna och vi ska tolka en film och så är det bowling och taco. Mitt gäng har Grease som tema.



Inga kommentarer: