måndag 3 april 2017

April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!

Ny månad och nu börjar det ordna upp sig. April och det är vår. Ja det snöar också såklart! Idag har det varit 5 grader men mest mulet.
I helgen har vi varit i stugan och fixat inför påsken. Igår så var jag hos sonen och vi lagade mat, 3 olika rätter och många portioner blev det. Bra att ha lite lådor till närmaste tiden.
Hade besök av vännerna från Fårön igår och det är alltid kul med besök. Lite kaffe och vatten fick vi bjuda på. De bantade så det står härliga till.
Idag har jag haft APT så jag jobbade till 19.00. Föreläsning aom LEVLA och sen genomgång av läroplanen. Bra kväll.
Trött som bara den. Nu har jag varit på en promenad och nu är det dags för sängen. Blev lite glad när jag passerade Tingshuset så har Scilla och krokus kommit upp i bänken.





Inga kommentarer: