tisdag 19 juli 2016

SOOOOOL!

Vilken fantastisk dag, inte ett moln. Dock inte så varmt men vad gör det när solen steker på mig. Dessutom är det 34 grader i poolen så den känns som ett spabad just nu! Livet leker. Har lyssnat på böcker och haft det bra.
A & D kom förbi en stund utan bad men med en hel del surr! Fixa middag till mannen och då kom S & N förbi med släpet. De är äntligen klara med sin utflyttning, ett styvt jobb! Det kan jag ju intyga då vi för 5 år sedan gjorde samma sak.
Mannen gick i väg till årsmöte för vägföreningen och det tog 1½ timme, sen var han tillbaka igen.
Tisdag så då är det Allsång på Skansen för mig om jag inte har annat inbokat. Sen var det Orup som fick fortsätta i 1 timme till. Jag älskar Orup! Undrar just hur många gånger jag sett honom live? Hans show Viva la Pop är en av de bästa svenska shower jag sett, vilket ös.



Vacker måne över oss idag och i morgon är den full!


Inga kommentarer: