fredag 1 juli 2016

Hemma igen

Kom hem natten till idag runt 2 tiden. Vi beslutade oss för att köra och se hur långt vi orkade. Det gick bara fint så vi landade hemma mitt i natten med vacker soluppgång som följde oss. Vaknade i morse av LA som berättade att svägerskan skjutsade in svärmor till lasarettet. Det här betyder även att svärfar som skulle bli utskriven idag inte kan komma hem. Han fick komma hit en stund men blev sedan skjutsad till Villa Utkiken. Trist men tur att det finns alternativ.
Dagen har gått åt till att tvätta, packa upp och att vänta. Jag åkte till stan och då pajade sufletten, eller egentligen så hakade den upp sig så att den inte gick i gen. Trasig var den aldrig men jag kunde inte fixa det så jag fick snällt vänta på att mannen dök upp och det tog sin lilla tid då han skjutsade till Villan.
I kväll har vi varit in till stan för att kolla på paraden till Piteå Summer Games. Jag blir lika rörd varje gång. Så fint och vackert att se så många tåga tillsammans!
Jag berättar om semestern i ett annat inlägg.

Inga kommentarer: