söndag 24 juli 2016

Jag älskar sommar!

Idag för ett år sedan vaknade jag upp rörd och hänförd över den 50års fest som jag och en kompis hade här ute i stugan. Alla människor som kommit för vår skull, som sjöng, dansade, spexade och var allmänt fantastiska. Ett år går väldigt snabbt när man tänker tillbaka på det som varit.
Igår åkte vi Laponiabåten med räkkryssning och jag säger bara, shit så varmt det var! Aldrig förr när jag åkt har man velat vara ute på soldäck och nu stod jag där så ofta jag kunde för att inte drämna upp! Angenäma problem såklart!
Sen gick vi alla 13 till nya hotellet och deras skybar där L hade bokat barplats men det var nästa vecka! Snopet men det löste sig bra i alla fall. Gick i alla fall hemåt efter 23 och lade oss i en 32 graders varm lägenhet. I natt har det pratats och sorlats hela natten och det förstår jag eftersom det varit så varmt och folk inte vill gå hem.
Svärfar mår inte bra, har mest troligt en förkylning detta gör att han sover hela tiden. Personalen har upp honom så att han inte ska få lunginflammation. Nu påbörjas en kur med antibiotika så får vi se hur det går.
Solen steker och jag i den. Så himla skönt det är, njuter varje sekund.

















Inga kommentarer: