tisdag 14 juni 2016

Studentens bal

Hos oss är det studentfirande med bal idag och i år känner jag nog ingen som går ut gymnasiet. Under många år har ju vänners barn gått ut men nu är den eran passerad.
Jag har under veckan trott att bloggen var hackad men det verkar inte så. Det är nämligen därför som jag inte har velat vara inloggad och därför inte kunnat skriva något.
Rensat blombänken har min underbare man gjort, 4 hela dagar har han lagt ner på det! Fy så trist men OH så fint det blev!!
Svärfar tjorvar och är just nu ute under nätterna men idag har en handläggare varit hit så det är inskickat en boendeansökan. Så sorgligt men så behövligt. Undrar just hur kötiden ser ut?
Lunch med sonen idag i ett litet pörte vid gamla Bil-laget. En thaikiosk har öppnat där, riktigt god mat och fantastiskt trevlig personal. Där ska jag köpa igen, det kan jag lova.

Inga kommentarer: