onsdag 13 maj 2015

Onsdag eller fredag?

Dag före röd dag och jag har enligt mitt avtal förkortad arbetsdag och det betyder att jag gick hem efter lunch idag! Skönt, jag åkte in till stan för att göra några byten av shorts. Det känns som en fredag trots att det bara är onsdag idag. Mannen hade också kort dag och han tog med svärmor till stan och lite ärenden.
Sonen har varit hit på middag och han har just åkt in till sig igen. Plankstek blev det idag eftersom jag trodde att det skulle regna nu. Ser att det blåser upp rejält och de visar fruktansvärt dåligt väder i morgon med 7 grader, regn och kraftig blåst. Jäkla tråkigt!!! Men som sagt var, vädret rår ingen på. Bara att gilla läget, jag får väl helt enkelt vara inomhus i morgon. Kan ju alltid åka in till stan för att stryka och packa inför lördagens resa till Kreta.


Inga kommentarer: