söndag 24 maj 2015

Hemma igen!

Landade igår Pingstafton kl 9.15 i Luleå till +3grader och hällregn!!! Fy vilket skitväder men som tur var så slutade det under eftermiddagen och till kvällen hade vi fint och soligt. Har frusit som en gris eftersom kroppen nu är inställd på ca 20 grader.
En fin vecka på ett väldigt bra hotell med mysig atmosfär och jag kan varmt rekommendera det till alla som ska till Kreta.
Vi har solat, läst, slappat, shoppat, ätit, och promenerat. En jättebra vecka som har gjort mig laddad för jobbet imorgon, helt perfekt!
















Eftersom vi steg upp halv 2 svensk tid för att åka till flygplatsen så var jag rejält mör i går kväll. Sonen var hit på lite mys och vi åt chark och ost bricka tillsammans med ESC,. Måns Zelmerlöv vann och jag orkade inte se hela eftersom jag var så trött. Fick dock resultatet av mannen när han kröp ner i sängen.
Har hunnit tvätta en hel del eftersom vi kom hem så tidigt, dock lite svårt med torkmöjligheter eftersom det har varit så dåligt torkväder utomhus.


Inga kommentarer: