fredag 13 februari 2015

Helg

Oj vad veckorna springer iväg. Jag har varit på utbildning i dagarna 2 och den här gången handlade det om Personlig utveckling för skolledare. Luleå kommun hoppade av och kvar blev vi 6 st från Piteå. Det betydde att snabbt bokades en lokal här och vi slapp åka i väg. Skulle ju bott på hotell i grannstaden men det är ju inget som jag uppskattar så jag är väldigt glad för att det blev så här.
Bra dagar men man känner sig fullproppad med mat och information.

Så äntligen en vanlig arbetsdag idag och det har hopat sig lite men det gör ju inget för jag blir ganska så effektiv då.
Sonen kommer hit på middag och vi ska grilla. Sen ska jag på bio med L o U och vi ska på Fifty Shades of Grey, Dåliga recentioner i tidningarna men jag har ingen uppfattning innan filmen.

Inga kommentarer: