tisdag 8 maj 2012

Kort dag!

Kunde sluta 11.30 idag då min kollega tog en del av de nationella proven i engelska ensam. Skönt med lite ledig tid. Nu hade jag ett möte inbokat kl 15 som hade med jobbet att göra men jag fick en liten håltimme mitt på dagen. Åkte till lägenheten där jag visade sonen hur man tvättar. Inte alldeles lätt om man aldrig har gjort det tidigare. Men han har 99% svarta, grå, mörka kläder så att sortera är ingen svårighet. Att sen hänga ganska skrynkelfritt får han ju öva på. Jag är ju dessutom en fan av torktumlare så underkläder och sockor stoppas där. Mannen jobbar kväll så jag ska läsa min bok, titta på TV och ta det lugnt. Dag 7 av min diet och det går bra men inte är det kul inte!

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Du är duktig, skulle också behöva gå ner i vikt men jag tycker att jag har det så trist att inte få äta något med socker i så det räcker ...

/Lisa