fredag 11 maj 2012

Fredag

En helt vanlig jobbvecka och nu är det inte mycket kvar av den här terminen! Vi har två hela veckor kvar och några halva med insprängda röda dagar. Nästa vecka har eleverna Prao under två dagar så det är skola endast en vecka. Efter jobbet idag så åkte jag och mannen till Luleå för jag skulle köpa en klänning till kommande 50-års fest. Tro nu inte att jag hittade någon klänning för det gjorde jag inte men mannen han shoppade loss! Så kan det vara det var bara för mig att åka hem igen utan någon påse. Svärmor o svärfar har ätit middag här ikväll tillsammans med M eftersom jag fortfarande håller på med mitt pulver. Hoppas jag klarar en vecka till i alla fall!

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Klart du klarar det, jättebra gjort!

/Lisa

Vissla sa...

Jag ska klara det men just nu är jag sååååå sugen på mat, chips, fika!! Bit ihop....//Helena