fredag 6 januari 2012

Trettondagen

Mannens klasskompis fyllde 50 år i tisdags och han var först ut av alla dessa 62:or som fyller jämnt det här året!!! 50 låter ganska så gammalt men varje ålder är ju egentligen bara en siffra så man känner sig ju så gammal som man vill.
Goda vänner var här igår på 3-rätters och vi åt och drack gott tills vi i princip somnade allihop. Halv 1 åkte de hem och vi somnade ovaggade i sängen. Jag vaknade 11.30!!!! fattar inte att jag sovit så länge. Mitt blodvärde visade 123 när jag lämnade blod i måndags och det kan ju vara orsaken till att jag varit så himla trött under hösten!
Promenad till svärföräldrarna och bortplockning av julen. Utom vår underbara julgran som får stå kvar tills den börjar att barra. Jag har inte mage att slänga ut den förrän den barrar.

Inga kommentarer: