torsdag 26 januari 2012

Träning


Har börjat att träna på Korpen och det är inget "hopp o studs" som jag talar om utan lugn träning som är nog så jobbig för mig. Har ju inte gått på några pass på 22 år och visst har jag hållit igång med promenader och så men nu har jag verkligen försökt att ta tag i mig själv. Jag går på Body Balance 3 gånger per vecka, det är en blandning mellan Thai Chi, Pilates och Yoga. Oh vad skönt det är efteråt. Jag brukar gå hem och dricka vatten och äta en fruktsallad. Sen sitter jag och är så nöjd över mig själv.
Fotokursen fortgår och för mig går det inte så bra, antingen är jag trög eller svårlärd för just nu har jag ingen koll på vad jag håller på med! Önska mig lycka till!!!

3 kommentarer:

Mestmamma sa...

Blir lite avis på dig som kan göra saker för dig själv. Är det något jag saknar så är det lite mer "egentid" för ex en fotokurs.

Men jag har iofs haft mååånga såna år tills för sex år sedan :-)

/Lisa

Vissla sa...

Jag tycker du är fantastisk Lisa som gör allt jobb som ensamstående. Vet att det är tungt ibland men som du säger så har du haft egentid medan jag var mitt uppe i småbarnstiden! Allt har sin tid o nu njuter jag av min egentid! //H

Mestmamma sa...

Tack :-)

/L