söndag 24 juli 2011

Illdåd


I Norge vårt grannland har det hänt en massaker på många ungdomar som var på sommarläger, dessutom har en bilbomb briserat vid regeringskansliet i Oslo. Detta illdåd har en ensam person 32 år tagit på sig. Vilken dåre måste jag få tycka. Att ta livet av så många som hittills 94 personer för att man mest troligt är arg på samhället är rent ut sagt förjävligt! Hoppas aldrig att det någonsin mer ska hända! Mina tankar går till alla anhöriga som har mist någon, jag tänker mig in i en förälders situation, när man lämnar sin tonåring på läger för att sedan aldrig mer få hämta hem sitt barn! Usch var hemskt!!!
Mannen har påbörjat sin semester och nu ska vi vara lediga i 3 hela veckor tillsammans innan jag börjar att jobba. Det blir en helt ny situation för jag är ju van att han tar en semsterdag här och en annan där. Ska bli spännande att se vad vi kan hitta på. Det ska i alla fall bli så skönt att bara såsaomkring och göra det vi vill. Jag har ju för min del redan såsat i 5 veckor och jag känner mig utvilad och glad.
PDOL går av stapeln till veckan och det blir ju såklart några besök dit.

Inga kommentarer: