måndag 18 juli 2011

Födelsedag

Så har ännu en av mina födelsedagar passerat och den här gången passade jag på att fylla 46! Vi pratade just om det igår vid fikat att man så väl kom ihåg när ens föräldrar fyllde 50 år och vad man tyckte att det lät gammalt. Nu närmar jag med stormsteg den åldern och nu helt plötsligt så känns det helt ok! Livet ändras och vår syn helt eftersom beroende på var vi befinner oss i det.
I fredags åkte min svåger och jag till Glommersträsk för att baka tunnbröd. Jag trodde att det skulle stå en liten tant där för att hjälpa oss men icke! L-A fick ju prova på att baka förra året i Svensbylijda, men vi var ju trots att två nybörjare. Det gick bara finfint trots detta, jag kavlade och L-A gräddade. Bra teamwork, kom hem med mycket bröd som ligger fint och väntar på att bli uppätet.

Inga kommentarer: