onsdag 9 februari 2011

Kompledigt


Idag har klassen och personalen tagit en välförtjänt ledighet. Många känner sig slitna nu när vi har tävlat klart i Vi i femman. Vi förlorade med en ynka poäng som faktiskt var på en riktigt konstig fråga som bestod av enbart gissning. Det kunde ha gått precis hur som helst. Men nu är det som det är och på torsdag så gäller det att försöka komma tillbaka till det vanliga klassrums-livet igen. Jag kan nog erkänna att det kommer att bli ganska så skönt.

Sovmorgon mitt i veckan känns lyxigt, mannen har påbörjat sitt nya jobb och sonen sover, solen skiner utanför och det är ca 12 grader kallt. Kan det bli bättre! I eftermiddag ska jag till frissan och dölja lite gråa hår, dessutom ska jag klippa mig så att håret ser snyggt ut. Just nu känner jag mig som en risbuske.

Nytt bud på huset är 1740000:-, vet inte hur länge man håller på med budgivning men jag antar att det är slut när som helst!

Inga kommentarer: