söndag 29 augusti 2010

Nu är jag i gång på riktigt. Skolan har pågått i en vecka och det verkar bli ett bra läsår. Däremot har jag varit så trött i veckan, det känns som att jag har sirap i hjärnan, det funkar inte riktigt som jag vill, känner inte för att vara social och umgås med folk. Vädret har blivit riktigt höstlikt med ca 5 grader på morgonen och regniga dagar, trist trist o trist. Det kan ju göra att man blir trött men jag tror även att jag är ganska påverkad av att V har flyttat. Det är nog en sorg i sig för mig, jag vet att det endast är 20 mil och drygt 2 timmar bort men det är ju som det är.
Sonen kom i alla fall hem i fredags och vi har fått rå om honom i helgen, i förmiddags tog han då bussen tillbaka till Umeå. Håller tummarna för att de får den lägenhet som de kollade in i fredags, en trea, hyresrätt, förstahandskontrakt, fräsch, helkalkat badrum.....
I går hade vi kvartersfest...tänk vad trevliga grannar vi har! Kul att träffas för oftast så hälsar man ju bara på varandra när bilarna passerar vårt hus.

Inga kommentarer: