torsdag 27 maj 2010

Torsdag


Tänk att den här terminen snart är slut, jag ser ett slut på den här perioden och det är snart! Längtar eftersom jag känner mig sliten och trött. Har hört en hel del personer runt omkring mig som känner sig trötta och vi undrar alla, Vad beror det på? Är det vädret?

Idag har vi sol igen men det är inte speciellt varmt ute, blåsigt och lite små kallt helt enkelt.

Häggen blommar och det luktar fantastikt gott!

I morgon kommer det en trädgårdsarkitekt till stugan och hon ska ge sin syn på hur vi ska bygga vår trapp så att det blir så välkomnande som möjligt därute. Ska bli intressant att höra vad hon tycker och tänker....Finns det liknande tankar med våra eller har vi helt enkelt snöat in i vår enkelspårighet?

Vi har förresten fått hem våra nya fönster idag, hurra! Nu ska de bara monteras in och sen har jag endast 2 rutor att putsa i varje fönster. Tror knappt att det är sant!!

Inga kommentarer: