måndag 3 maj 2010

Har varit på träning idag och idag gick det tungt! Men det gör inget utan jag fick tänka: Håll ut, håll ut! Det gick bra och jag körde igenom mitt program.
Har jobbat fackligt idag o jag har varit ensam på plats, det har ringt massor och många frågor blir det. Jag gör mitt bästa för att alla ska få rätt svar på sina frågor. Eftersom jag är ganska ny så måste jag ofta söka efter svaret och det känns bättre att jag återkommer när jag har rätt svar så att jag inte bara svarar snabbt men svaret blir inte 100% rätt. Viktigt så att alla medlemmar har förtroende för oss på expeditionen.
Idag har jag fått vet att jag har jobb till hösten. Jag ska jobba på min favortiskola i en ny i närheten. Jag blir ansvarig klasslärare på 100% i en åk 5. Känns väldigt bra! Att jag dessutom fick veta så här tidigt på terminen känns helt otroligt!

Inga kommentarer: