torsdag 29 april 2010


Så var jag då ledig igen, skönt att kunna kompa ut morgondagen. En extra dag ledigt gör susen det märks väldigt och helt plötsligt kändes helgen riktigt lång. Tyvärr visar alla väderleks-rapporter att det ska bli riktigt dåligt väder, 2 grader och snöglopp! Inte kul men vad att göra? På med bra kläder för visst ska vi grilla någon korv vid brasan. I övrigt kommer A & E till stugan och då bjuds det på grillat.

Har hunnit med att träna idag på mitt hål, torsdagar har jag 2 tim 10 min hål mitt på dagen. Jag brukar alltid träna efter dagens slut men ikväll ska vi i väg på konsert med sonens klass. De spelar egenkomponerade låtar och det här är sista gången vi får höra klassen. Det är ju som bekant inte mycket kvar av terminen.

I går hade jag junta här, vi blev 5 st då en person var upptagen. Mycket surr, mat och mera surr. Kul men jag är trött för hela veckan har jag varit uppe lite för länge på kvällarna. Men som sagt nu är jag ledig o kan ta igen lite sömn.

Glad Valborgsmässoafton till er alla!

Inga kommentarer: