lördag 24 april 2010




Igår var vår familj på Bryggargatan som under 4 dagar serverade en Isländs meny. Ja, den var god precis som alla andra gånger jag har ätit där. De komponerar rätterna på ett fantastiskt sätt, allt passar så bra ihop och vinerna är anpassade till varje rätt. Fantastiskt gott, jag är helnöjd med att vi tog oss i kragen och gick dit! Fortfarande mätt i magen efter gårdagen.


Det blåser massor ute och det var markisen i sonens rum som slog hårt så att jag blev väckt tidigt i morse. Inte kul när jag hade möjlighet att ha sovmorgon. Gick upp och drog upp den men inte var det någon idé att gå och lägga mig igen inte! Har så läst tidningarna i lugn o ro o nu funderar jag på om jag skulle ta o krypa ner i sängen igen! Får se hur jag gör?


Ska fixa lite ute idag, kanske ta bort enar, ris och det ljusnär som har varit fastfruset på tujan. Snön finns fortfarande kvar men det tinar mycket varje dag, trots det har vi mycket snö kvar för årstiden. Sen ska jag även skola ut de sista av mina plantor i större krukor. Det växer så att det knakar men de behöver mer jord för att utvecklas till fina plantor.

Inga kommentarer: