måndag 12 oktober 2009


Ny vecka.... I helgen har vi haft kräftskiva, lite sent för säsongen men det var ju mörkt och mysigt utomhus åtminstone. Vi bjöd på glögg till drink och det passar ju eftersom vi är mitt emellan kräftor och jul. Kände mig trött igår och det var så skönt att få åka till mamma och äta middag. Den älgstek som vi bjöds på var supergod, mör och föll nästan sönder när man skar i den.

I natt har det varit rejält kallt och fortfarande är det minusgrader. Nu ska jag putsa fönster då det är min korta arbetsdag på måndagar. Hoppas attt jag inte fryser så mycket.
Nu kommer snart vaccinet för A(H1N1), jag har tänkt att ta det men jag hör så många som funderar. Jag har aldrig tänkt att det kan vara farligt utan för mig känns det som att finns det ett vaccin så tar man det. Tänker jag fel!

Inga kommentarer: