lördag 3 oktober 2009

Huvudvärk


Gick och lade mig i går kväll med en jäkla huvudvärk och vaknade i morse med samma malande. Trots Treo o Immigran så ger det sig inte! Fan oxå det är så trist o jag blir på så dåligt humör. Har ni några tips att ge mig....det är nämligen hormonrelaterat. Jag längtar till jag kommer in i klimakteriet för då kanske det här jävelskapet upphör! Jag vet att jag kommer att få äta upp det eftersom då kommer jag väl att klagar på vallningar och torra slemhinnor i stället.


Har förhandsbeställt årets Blossglögg. I år har den en smak av mandarin. Helt ok, dock inte den godaste av de smaker som de har presenterat genom åren.
I morse var det rejält kallt ca -5 grader men nu har vi haft en fantstiskt vacker men kall dag. Mitt på dan har det endast blivit 3,5 grader. Morfars fönster är klara och det blev så ombonat och mysigt.

Inga kommentarer: