söndag 28 december 2008

Söndags lugn


Vaknade sent och det var så skönt. Vi åkte ut en sväng till stugan och jag trodde inte mina ögon men all is är borta! Havet är öppet igen!!! Konstigt men det var på samma sätt ifjol. Solen stod lågt över horisonten men det var ett fantastiskt vackert sken, vilken lycka att få uppleva det vackra som vi såg.

Åkte sen till våra vänner som bygger nytt. Det ska stå färdigt om två veckor så där jobbas det så att svetten rinner, men fint blir det.

Har också tvättat bilarna och hunnit ut på en promenad, det är nämligen +4 grader så det är väldigt varmt för årstiden.

Sonen har åkt på Lan, så han kommer hem på tisdag igen. De är ca 10 personer som ska spela och umgås i två dygn, de håller till i en lokal inte långt härifrån.

Mamma har också varit hit på lite kaffe för hon kände att det var längs sen hon var hit sist. Jag tror inte hon har varit hit någongång alls under hela december så det var på tiden. Jag måste färga håret för jag är väldigt grå i hårbotten. Ska jag kanske gå till frissan eller????Måste bestämma mig snart.

Inga kommentarer: