torsdag 23 oktober 2008

Spruta




Har varit och vaccinerat mig mot influensan idag. Har aldrig gjort det här tidigare men det sägs att influensan som kommer nu är väldigt aggresiv. Det vore väl synd att bli sjuk i 10 dagar under jullovet. Jag blir ganska ofta sjuk just när jag ska vara ledig. Det hör säkert ihop med att man slappnar av vid ledighet och då bryter sjukdom ut.


Det är med sorg i hjärtat jag läser att de har hittat Caarolines kropp. Då är hon död....tror alltid att det finns ett litet hopp för de anhöriga men nu är det borta. Det är dock tur att de har funnit henne så att hon kan få ett värdigt avslut och hennes stackars anhöriga får sörja i fred. Jag känner djupt med föräldrar, syster med familj och pojkvän, man kan inte ens föreställa sig vad de har genomgått den senaste månaden. Tänk att förlora ett barn på ett så grymt sätt!

Inga kommentarer: