lördag 25 oktober 2008

Ryggvärk

Idag när jag skulle sätta mig ner så räkte det till i ryggen. Jag blev alldeles mattsvettig och fick tungt att andas. Jäv...ar vad ont det gör. Går nu på Voltaren för att lindra smärtorna som sitter till höger om ryggraden, tror att det kan vara en revbensupphakning. Måste söka hjälp på måndag om det inte har gett med sig till dess.
Mannen har varit så duktig och nu är nästan hela stugan målad. Imorgon gör han det sista och sen åker möblerna tillbaka till sina platser. Ska bli kul att dekorera igen, undrar om jag ska tillbaka med samma gamla saker eller om jag ska byta ut något? Just nu har jag inte bestämt mig men jag är ju en person som gillar de saker som jag har. I dagens slit och släng samhälle är det ju bra om någon använder samma saker så att vi inte köper nytt hela tiden. Nya ordet för begagnat är ju vintage, visst låter det snyggt!

Inga kommentarer: