måndag 8 oktober 2007

Jag och några vänner hade tjejfest i lördags. Det var många glada skratt och tillrop. Sonen som satt en våning upp undrade om vi alltid skriker när vi skrattar. En av mina vänner har ett glatt och förlösande skratt så man kan inte låta bli att ryckas med i hennes skratt. Jag gick aldrig ut eftersom jag nästa alltid vill hem efter 30 minuter. Jag hoppas verkligen att de andra hade roligt.
Nu är mannen hemma och all ordning är tillbaka. Var på Kallax och hämtade 3 karlar med bagage. Bilen fick en helt annan väghållning med all den lasten. Dessutom var det riktigt skitväder och regnet bara öste ner. Kolsvart ut och blöt vägbana. Det var en pärs att kör för det var så svårt att se. Satt på helspänn hela resan så jag var slut när jag kom hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig fest :-)!

Anonym sa...

Förra inlägget var från mig... glömde att skriva under det...

Ulla-K