söndag 18 november 2018

Gröna gräsmattor

Helt otroligt så skönt vi har det denna höst. Igår åkte vi till stugan då det även denna helg var aktiviteter i restaurangen under oss. Kom ut till lunch igår och då var det sol och 6 grader varmt! Mannen tvättade bilen utomhus och det gick så bra så.
Vi kunde äta lunch ute utan att frysa, god middag och mys i stugvärmen. Har dessutom julpyntat så nu är det klart där också.
Förra helgen när jag var på promenad så tappade jag både mitt Ica och Coop kort. Som tur var så kom jag hem med bankkort och legitimation. Nu har det nya Coopkortet kommit men jag väntar fortfarande på Icakortet. Hoppas det kommer till veckan för jag saknar det ordentligt.
På torsdag så åker jag med juntan till Stockholm, vi bor hos Ulla. Mamma Mia the Party, Escape Stories och Carolas julkonsert på Steninge slott. Blir en toppenhelg.



Inga kommentarer: