tisdag 20 november 2018

5 år

Kollad gamla blogginlägg och då upptäckte jag att idag är det 5 år sedan sonen flyttade till sin lägenhet. Härlig känsla för honom att få ett eget hem. Idag har vi umgåtts mycket, jag har haft pluggdag men lunch med V. Han har varit i skolan men sen möttes vi efter det och pantade flaskor för 365 kr, Det är inte så ofta som min son pantar :) i alla fall var det fullt i lägenheten så att det rymdes helt enkelt inte fler flaskor. Sen har vi städat lite så att det är fint och luktar gott.
En promenad i dag har jag hunnit med i det fantastiska vädret, sol och -1 grader. Idag har de även hängt upp juldraperierna över Storgatan. Alltid lika mysigt när de lyser så fint.
I morgon åker mannen till Stockholm för kurs men han är bara borta en natt. Sen åker jag på torsdag för en tripp några dagar. Ska bli så skönt och trevligt att träffa vänner och umgås.




Inga kommentarer: