lördag 2 juni 2018

Sköna lördag

Njuter fortfarande av sommarvärme och det är helt underbart! Under veckan har mannen fyllt år, det firades med tårta och paket. Fika med familjen under kvällen i torsdags.
Igår fyllde en moster 70 år så jag åkte dit och åt tårta och uppvaktade med lite champange. Under hela gårdagen var det fantastiskt väder. Mannen var med sitt jobb på sommarfest och jag och sonen var på Tage och åt. Vi fick ingen plats i restaurangen men vi åt i skybaren utomhus. Så otroligt skönt och mysigt. Kunna sitta ute 1:a juni och det är varmt. Kom hem och ville inte gå in utan gick omkring här och vattnade och pysslade. Hämtade mannen efter 23 då han var nöjd för kvällen.
Idag startade vi med att åka och köpa gödsel.
Vi har planterat frön, lagat poolen, påbörjat rivning av altanen. Jobbat stenhårt hela dagen så mina axlar värker som bara den. Dessutom har jag haft huvudvärk idag, undrar om jag har druckit för lite vatten idag?
Vi har rökt sik och Märta har ätit med oss. Sonen har kört D&D på Kaleido även denna lördag.


Inga kommentarer: