söndag 1 april 2012

April, april!

Dagen då man får luras, jag har dock inte gjort det idag. Jag tror inte heller att jag har blivit lurad, men det vet jag ju inte! Igår blev det inte någon 40+ för mig för jag hade en mage som inte ville vara med på hela dagen. Konstig, uppblåst och orolig mage är ingenting som man vill gå på fest tillsammans med. Jag stannade hemma och mannen gick iväg på förfest hos vänner. Han kom hem strax efter midnatt och tyckte väl inte att han kände så många på statt. Idag har jag frostat av frysen och skurat ugnen. Har haft besök av sötaste Vilma 10 månader, kusinen som också är mamma till det lilla sockergrynet och Vilmas mormor. Himla kul att träffa dem. Har inte sett Vilma sen i julas och det händer så mycket i den åldern. Mannen jobbar till 23.15 så jag tillbringar min tid framför tv´n, det känns helt ok!

2 kommentarer:

Monika sa...

Hej !!!

Kan tänka mej det inte känns kul och gå på fest med dålig mage..
Workshpen vi hade i helgen hade säkert passat in bra för er lärare..
Det handlar bara om att ha material så skulle nog vem som helst fixat det vi gjorde,det var hur kul som helst =)
/Monika

Vissla sa...

Låter intressant, vad handlade workshopen om? På vilket sätt kan jag omvandla det i mitt jobb?