måndag 9 april 2012

Annandag påsk!

Årets härliga
påsk är slut och vi är tillbaka i lägenheten. Sol även idag men inte i samma utsträckning som tidigare i helgen! Mamma o sambo kom förbi även idag och nu är boden snart ett minne blott. Har tvättat 6 maskiner sedan vi kom hem och nu är det mesta torrt. Himla praktiskt med tvättstuga med mycket utrymme för tork. Har gjort plankstek sen vi kom hem för att det var sonens önskan. Jobb i morgon för mannen men jag fortsätter med mitt påsklov! Tyvärr visar de snö i morgon så jag har ställt in resan till IKEA. Tar det vid något annat tillfälle.

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Ska ta en sväng till IKEA nästa vecka, ska kolla på nya v-rumsmöbler och köpa en "sängbräda" till sonen (hans har gått sönder), för det trillas ur sängen titt som tätt trots att jag ställer en stol ... trodde det skulle växa bort lite men icke.

/Lisa

PS. Så skönt att det bara tar 20 min med buss ;-)