onsdag 1 februari 2012

Februari!!!

Äntligen har vi bytt månad och den värsta månade under hela året har varit, enligt mig i alla fall. Jag formligen hatar januari som oftast är väldigt kall, snörik och dessutom mörk. Årets januari hör dock till en av de bättre som jag kommer på för temperaturen har legat runt -5 och det är ju väldigt bra för våra förhållanden. Nu kan det bara bli bättre, februari välkomnar jag med öppen famn. Idag är det dock kall ca -18, brr. På med fårskinnstofflor och filt.
Fick en ny elev igår och nu är vi trettio stycken elever i klassen. En stor grupp som dessutom har en ljudvolym som inte är alldeles ok. Tänker på att alla barn i vårt land inte alltid har det så bra som vi som jobbar i skolan skulle önska.

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Nu går vi bara mot ljusare tider, det kan bara bli bättre.... Försöker iaf tänka så men när man kollar ut är det sååå kallt och kaos i kommunikationerna, tur är så VABár jag och inte behöver tänka på andra alternativ att ta sig fram just idag.

/Lisa