tisdag 15 november 2011

Väst

Jag så en sån snygg väst förra veckan, jag har sökt över hela Piteå för att hitta den men icke! Sökte sedan på nätet och på Kärringön fanns det ett företag som hade den hemma, MillaMi heter företaget. I lördags så gjorde jag beställningen och idag hade jag paketet hemma!!! Vilken bra service, västen passade perfekt och jag är sååå nöjd. Himla vad bra det är med nätshopping ibland.
Nu är ju jag en person som i första hand stöttar de lokala butikerna för att de ska få finnas kvar men om varan inte finns så är ju det här helt perfekt.

Har avverkat 14 av 29 utvecklingssamtal. Det känns så bra att vi är på gång med detta. Trevligt att träffa föräldrar och elever för en liten privat pratstund.

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Såg att du läser NiceVille, den ska jag också börja läsa.

/Lisa