torsdag 29 september 2011

Tjejkväll


Nu pågår tjejkväll på stan och jag sitter inne och hör sorlet från gatan under mig! Har varit och bytt ett par tofflor som sonen fick i födelsedagspresent, de var nämligen för små men nu har han fått det rätta paret.
Har träffat Bloms inredare idag och han hade tagit fram ett antal väldigt bra förslag. Allt köper jag inte rakt av men det mesta känns faktiskt snyggt och estetiskt.
Har hunnit med att jobba idag också, första dagen efter min förkylning som nu faktiskt håller på att ge sig, tack och lov!
Idag har jag fått ett sorgligt besked från sonen, en ung person som inte vill leva på vår jord längre det är bland det sorgligaste jag kan höra. Samhället har misslyckats om man som 19-åring väljer att inte leva längre! Mina tankar går till de anhöriga där allt har slagits i spillror och det värsta man som förälder kan råka ut för han hänt i den här familjen.

Inga kommentarer: