torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag







Har landat i stugan idag för att göra ingenting! Så skönt för jag är minsann trött efter mycket slit med flytten. Trots det så är inte huset helt tömnt, vi får jobba vidare nästa vecka. Kände i vecka att jag var irriterad, lättretlig och trött på mina elever och det är aldrig bra, men som sagt var så skyller jag det på att jag har jobbat så hårt och att både knoppen och kroppen är slut.





Vi trivs i alla fall jättebra i lägenheten och idag har vi fått köksbord, 6 stolar, soffan och en fåtölj. Jag är sååå nöjd. Bara vi nu får de skåpar som vi har lämnat in för målning också. Banankartongerna minskar för varje dag så det känns bra.





När jag landade här vid havet idag så var det soligt och fint nu har en dimma dragit in men det ser ut som att det lättar igen. Mannen jobbar till 19 och sen ska vi bara mys hela helgen, sonen är kvar in stan men han dyker nog upp när det vankas mat.

Inga kommentarer: