torsdag 7 april 2011

Junta

Vaknade med migrän kl 3.00 i natt, alltså började jag dagen med en migräntablett. Inte kul alls! Det är mest troligt min nackvärk som gör sig påmind i form av huvudvärk. Just nu värker det både här och där för det är ingen lek att flytta. Vi bär o pckar och just nu ser jag inget slut! Har varit upp till lägenheten idag med lite fika till målarna, de har gjort ett fantastiskt jobb. Det har blivit så fint och fräscht. De har dessutom målat runt dörrposter och vid fönsterna. Har varit på junta hos bästa Annica. Trevligt och väldigt god mat! Vi åt en fläskfilé gryta med gorgonzola, ris och en stekt vitkål. Supergott!

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Migrän, stackare :-( Det är kul att träffas ngr för att äta, skratta och lite skvaller :-)

Själv var jag då ut i går, visserligen inte så många timmar men ack så kul (och gott).

Hoppas du fick vakna pigg och frisk när du slog upp ögonen idag.

/Lisa

Vissla sa...

Vänner är bland det viktigaste man har. Det gäller att ge sig tid till att vårda de relationer man har. Jag mår sådär i huvudet, din bror känner likadant så det är väl nåt skit i luften! // Helena