söndag 2 januari 2011

Nytt År, 2011!


Året 2010 är slut och ska summeras!

Ett rätt så bra år som inte sticker ut så särskilt mycket.

Under vintern/våren så jobbade jag på som vanligt, i juni så tog sonen studenten, vi firade 20årig bröllopsdag. Det gjorde vi förövrigt samma dag som kronprinsess bröllopet och i Piteå formligen öste regnet ner hela dagen.

I juli blev jag 45, PDOL gick av stapeln och Movits hade årets bästa konsert., vi var på en fantstiskt fin semester till huvudstaden. Supervarmt där just då. Augusti och jag fick jobb i den bästa skolan jag vet, lycka! Att dessutom få jobba i en trevlig och rolig klass gör allt så mycket lättare. Sonen påbörjade studier i Umeå som han dock avbryter efter 4 veckor.

September sonen fyller 19 år och han åker var och varannan vecka till Stockholm. Kall höst, snabbt kom snön och en sträng kyla följde! Vi åkte en vecka till Egypten för lite sol och bad samt avkoppling.

November var vi på konsert med Björn Skifs, en av de bättre shower jag sett! December, vi kollar in en fin centralt belägen lägenhet och vi bestämmer oss för att sälja huset. Lugn jul här hemma med svärmor o svärfar. Ett behövligt jullov efter en hektisk höst!

Nu är det nytt år och nya möjligheter, det jag hoppas mest på är att mina killar får jobb, att vi kommer att trivas i stan och att vi får vara friska!

Inga kommentarer: