tisdag 16 november 2010

Sjuk


Precis så här grön och hängig känner jag mig just nu. Det slutade med att jag åkte hem från jobbet till lunch idag då jag inte alls mår bra. Förkylningen är på topp men det är inte jag. Vill bara sova, se på TV och ta det lugnt ett par dagar. I morgon har jag beställt vikarie för jag kommer att vara hemma för att tillfriskna.
Har varit på banken för att göra klart alla papper så när pengarna förs över i morgon så äger vi stugan. Det är väl ingen större skillnad mot tidigare men nu har vi möjlighet att utveckla den som vi vill utan inblandning eller godkännande av andra. Det som står på tur är byggandet av ett garage. Men det får vänta tills vintern är över.
Lördagens fest på Norrmalmia var fantastik. bra mat, roliga människor och superbra musik! Tack Great Gig för ännu en fantastisk konsert!!!

Inga kommentarer: