torsdag 18 november 2010


Fortfarande väldigt förkyld men nu håller den på att flytta sig från näsan till svalget, hostan håller på att komma. Tyvärr får jag säga för man stör andra så mycket mer när man går omkring och hóstar än när man snorar.

Imorgon blir det jobb i alla fall, jag har kort dag då så om jag proppar i mig alvedon så ska det nog gå bra. Var i och för sig på jobbet en stund i går också för att genomföra 2 stycken utvecklingssamtal. Konstigt jobb man har för det ges egentligen inte tid till att vara sjuk. Nu är i alla fall 8 av 27 utvecklingssamtal genomförda och det känns skönt att jag är en god bit på väg.

Börjar bli ganska så sugen på att julpynta, det är vitt och fint ute så nu behöver det bli fint inomhus också. Få ge mig till tåls en vecka men sen så smäller det!

Inga kommentarer: