lördag 16 januari 2010




I går kväll hade vår familj bestämt oss för att äta på den nya sportbaren Challenge inne i stan. Väl där fick vi vänta en stund för att ens bli placerade till det bord som vi hade förbokat. När vi hade beställt så kom våra vitlöksbröd, kalla! Ut med dessa och efter ett bra tag fick vi nya som var varma. Efter ytterligare lång väntan kom då varmrätten som också var kall! Mitt kött var perfekt stekt men det var kallt! Orkade faktiskt inte säga till ytterligare en gång då vi hade en biotid som väntade. Dessutom låg det ett bränt matos över hela lokalen vilket gjorde att man luktade skunk när man lämnat lokalen. Kläderna är nu tvättade och vädrade. Inget ställe jag rekommenderar trots att det är mysigt.


Filmen Sherlock Holmes var riktigt bra men jag kunde inte hålla mig vaken. Fredag kvällar är hopplösa för mig!


Hela fredagen var det dimma/regn i Piteå, läste i NK att det kallas dimfrost. Alla träd är vita och jättefina.

Inga kommentarer: