tisdag 29 december 2009


I går var vi på bio och såg den nyaste Göta Kanal 3 filmen. Riktigt bra tycker jag med tanke på att filmuppföljare brukar tendera att bli sämre och sämre desto fler filmer som kommer i samma genre.

Idag har jag migrän, det är inte kul. Humöret åker ner i botten av det dunkande som finns inne i knoppen.

Nu ska det summeras, året 2009 alltså men man kan ju även summera första 10-talet på 2000. Jag nöjer mig med 2009 för mig har det sämsta varit att mormor har gått bort och det bästa att sonen har klarat körkortet. En härlig känsla! I övrigt har det väl varit ett helt ok år, för mig som inte gillar nyårsafton när allt ska summeras. Vet inte varför jag har en konstig känsla inför alla nyår...de flesta åren är väl bra på något sätt men visst finns det dagar som inte är bra men jag är oftast nöjd över mina år.

Inga kommentarer: