lördag 31 januari 2009

En riktig skitvecka

  • jobbigt möte, viljan att hjälpa kan ibland bli jobbigt
  • tvättat sonens I-pod som han fick i julklapp, 4000:- åt helvete!!! nu blir det till att nyttja försäkringen
  • brandvarnaren började tjuta mitt i natten, den revs ner från taket men ingen brand som tur var. Men svårt att somna om eftersom man ligger och funderar på om elden ligger och pyr någonstas. Det blev en tung dag efter....
  • jobbiga barn i skolan, jag menar jobbiga, eftersom sjukdom härjar i ordinarie personal så passar vissa elever på att röra om i grytan ordentligt.
  • mormor är väldigt orolig och nu har grinden till sängen åkt upp för att hålla henne på plats, tråkigt att konstatera.
  • mina pensionsbesparingar ligger långt under trots alla fjolårets inbetalningar

En riktigt bra vecka

  • vi har klarat oss från magsjuka och influensa, peppar peppar
  • vädret är skönt
  • roliga förberedelser inför kommande aktiviteter
  • det är helg och jag är ledig och kan vila upp mig
  • ska gå ut på en promenad

Inga kommentarer: