söndag 28 september 2008

Har tömt stugan för att innerväggarna ska målas vita. Jag tror att det kommer att bli jätteljust och trevligt. Har kvistlackat första varvet. Fick migrän så nu har jag sovit ett par timmar men trots det finns en svag huvudvärk kvar. Det är inte kul att få migrän, allting i kroppen gör ont under tiden som immigran verkar. Man har ont i huden, duschar man under den tiden så gör vattendropparna ont. Sonen har ringt från Skellefteå de håller på att plocka ihop sina saker, nu har han borta 2 tröjor och en necessär. Inget konstigt alls han har nämligen alltid haft sina saker borta från det han var liten. Oftast har ju jag varit och kollat i äckliga säckar i små trånga utrymmen i skolorna och grävt i smutsiga kläder. Oftast har jag funnit det jag har sökt efter men det finns fortfarande saker som saknas. Förra sommaren försvann 3 silverringar och 2 telefoner av trådlös modell från vårt hus!!!! Mystiskt men sant.

Inga kommentarer: