tisdag 13 februari 2018

OS-guld till Stina Nilsson

Vilken bra dag det har varit om man är svensk! Stina Nilsson tog guld på sin favoritgren. Dessutom så vann hon med 3 sekunder. Så himla bra gjort. Har idag både sett det som gått bra men även en del svenska åkare som inte riktigt presterat på topp. Synd om dessa personer, tänker främst på all tid och all förberedelse som de lagt ner för att lyckas just denna dag. Kan väl säga att det är inget för mig!
Har i alla fall pluggat idag och det började med att jävlas. Inget internet och det är irriterande. När jag så tillslut fick i gång det så trodde jag att jag hade hela denna dag på mig till att lämna in  3 uppgifter. 1 av dessa var helt klar men en uppgift hade jag inte påbörjat och när jag loggar in så stänger inlämningen om 4, ja du läser rätt 4 minuter!! Kan lova att jag skrev ihop något taffligt och snabbt får verkligen se om jag måste komplettera det?
Allt är klart då resterande uppgifter ska vara inlämnade imorgon, visade det sig. Allt lungt.
Det är någon minus ute, snö på tvärsen och blåsigt. Ruggväder vill säga.
Idag är det fettisdag och det betyder att man äter minst en semla.

Inga kommentarer: