tisdag 20 juni 2017

Festspelen 2017

I dag har min telefon ringt så väldans hela dagen. Dessutom har jag suttit i möten och det har alltså varit en stressig dag! Lärarna droppar av allt eftersom när de går på ledighet. Fritte har öppnat på annan skola idag inför sommaren.
Sonen har varit på omläggning av såret och jag skjutsade dit honom men han gick i sakta mak hemåt efteråt. Allt ser bra ut men en liten röd fläck vid naveln där ett av titthålen är. Nu blir det provtagning i morgon och clipsen tas på måndag och då blir ju smärtan som drar betydligt bättre.
Har besökt fiskbåten/försäljningen idag o jag kan lova att det var 50 bilar där!! Helt galet, men jag köpte från vagnen så det gick snabbt. Nu har vi midsommar lax.
Ikväll blir det konsert med Lisa Nilsson och Norrbotten Big Band. Blir kul och säkert jättebra men konserten börjar först 21.30. Hur ska jag orka?


Inga kommentarer: